środa, 1 kwietnia 2015

PODUSZKOWY POST

.
Niczym ten wiatr wpadam szybko i dosłownie na moment .
Mam dla Was prawdziwy poduszkowy zawrót głowy:) Jedna strona poduszeczek jest bawełniana, druga  z polarku minky. Muszę jednak zaznaczyć , że mam ten oryginalny ze sklepu  mybeehousejest niesamowicie mieciutki i delikatny, zagłaskałabym gdybym mogła sprawdziłam również ten sprzedawany np. na allegro z napisem "oryginalny" ... no cóż "oryginalny" bo bez nazwy producenta- i owszem :)

 Różnica jest naprawdę ogromna- wierzcie mi na słowo. Kulki minky Shannon

Fabrics nawet po kilkukrotnym praniu nie zniknęły i wciąż łaskoczą w dłoń :)


Poduszeczki mają 30cm/40 cm- wypełnione są antyalergiczną kulką silikonową- czyli tak jak wszystko co szyję i jest wypchane :)
* dostępne :)























Gdyby ktoś chciał do mnie napisać proszę bardzo: shekoku.poczta@gmail.com

** a tak szczerze, które wzory najbardziej Wam się podobają??
dajcie znać ... jestem ciekawa co najczęściej przypada w Wasze gusta **


Muszę uciekać... życzę Wam miłego i spokojnego dnia :)


Sabina






9 komentarzy :

  1. Wow ta tkanina w kosmitów jest cudna! Gdzie można ją dostać?
    Fajnie wyglądają poduchy z polarkiem z drugiej strony, idealne do przytulania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki- tkaninkę kupiłam chyba na allegro :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Beżowe sowy w połączeniu z gwiazda to dla mnie numer 1:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no dla mnie (jako mamy prawie 2 letniej córy) to pastele,róże się podobają najbardziej :) ta poducha w domki chyba najbardziej :) ale i ta w domki dla ptaszków też słodka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedną z poduszek chciałam podarować mojej córci i dłuuuugo się zastanawiałam którą :) dzięki za komentarz- pozdrawiam

      Usuń
  4. Uwielbiam to zielonkawo-miętowe minky, poduszka w truskawy wygrywa :) Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorowy zygzak - gwiazda i sowy ♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Truskawkowa żyrafa najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń