środa, 28 maja 2014

100 .... CANDY .... 100


Zapowiadałam,że na SETNY post przygotuję dla Was zabawę:)
Długo zastanawiałam się co dla Was wybrać i mam nadzieję, że wybór jest trafny. 

Do wygrania u Shekoku jest ta oto sówka :)



Zasady wzięcia udziału w zabawie pewnie wszystkim znane:

1. Zostaw komentarz pod tym postem wyrażając chęć udziału w zabawie.

2. Na swoim blogu w bocznym pasku wklej podlinkowany banerek o moim Candy.

3. Zostań moim obserwatorem jeśli faktycznie czujesz, że będziesz chciał/a wrócić :)

4. Będzie mi bardzo miło jak zalajkujesz  fanpage na facebooku

5. Osoby, które nie posiadają bloga proszę o pozostawienie adresu e-mail.


Losowanie 2 dni po zakończeniu zabawy;)

:)

NO TO ZACZYNAMY.....




















50 komentarzy :

  1. chciałabym wziąść udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Marto- proszę jeszcze o adres e-mail zaraz pod tym komentarzem ;)

      Usuń
  2. Noo to jestem pierwsza - jak mówiłam. :) plakat udostępniam z prywatnego konta na facebooku.
    Sówka CUDO!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez jestem chętna do zabawy:)zaraz ide udotępnic na blogu i fb.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością biorę udział i mocno trzymam kciuki.
    Obserwuję jako Greta Kamińska
    Adres - dziecieca.jaroslaw@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział w konkursie. Monika Nowakowska monika.nowakowska01@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział, Kinga Kerth, kinga00131@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja się dołączam do udziału w konkursie. Warto grać o taką piękną nagrodę :)
    hubzda87@o2.pl

    Pozdrawiam,
    Kasia Treszczotko

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna ta sówka, bardzo chętnie bym ją przygarnęła bo zadnej nie posiadam a tak bardzo mi sie podobają annakonieczna6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ...piękne prace, sówka przepiękna...kasiulek0071@wp.pl <3

    OdpowiedzUsuń
  10. och!!! ochotę mam w zabawie udział wziąć :) więc komentarz zostawiam wam:):) i o sówkę ochotę walczyć mam. ;*
    m-ulenberg@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Polubione,link z candy wstawiony na koornikowo.blogspot.com
    Chęci na udział są :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  12. Sówka śliczna. Lubię FP już od jakiegoś czasu, mój mail to kokosanka8@o2.pl, obserwuję bloga jako kokosanka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja:) Córeczka prosiła o sówkę, a ta idealnie pasuje:) może się nam poszczęści. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bloga nie mamy, ale Sówki bardzo kochamy i oczywiście konto na fb lubimy:)
    k.bujaczek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście z wielka przyjemnością i ja zawalczę o sówkę ,podziwiałam Pani prace w Koszalinie ,są genialne ,nie mam bloga ale Pani stronę na fb mam w ulubionych .
    Pozdrawiam Małgorzata
    fala@baltyku.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe czy chłopcom, te sówki przypadną do gustu, ale mamie na pewno :) geri17@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj marzy się nam dla Nadusi <3
    djagacia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Z miłą chęcią biorę udział ;) Mail: malgorzata.kozar@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam :) i ja z mila checia wezme udzial w konkursie :) agnieszka_klinkosz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. z ogromną przyjemnością zapisuje sie na Twoje candy i z niecierpliwością czekam na wyniki
    pozdrawiam Cię serdecznie
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Z miłą chęcią wezmę udział w zabawie. Taki cukieras to niezła gratka :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Stwierdzam , że do szczęścia brakuje mi właśnie sowy od ciebie :) Zatem zapisuję się . Banerek na blogu , a obserwuję cię i lubię już od dawna :-; miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak oprzeć się Takiej cudowności?!
    Z radościa ,kurcgalopkiem udział biorę!
    Banerek juz wisi na
    Mój Magiczny decoupage na fb polubione
    u siebie zaraz udostepnię Candy:)
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  24. Z wielką przyjemnością zawitaliśmy tutaj i nigdzie się nie wybieramy. Sowa cudowna, idealna, dopracowana... piękna - a przede wszystkim pożądana!
    annajedrzejewska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Biorę udział z wielką przyjemnością, sówka jest po prostu boska, przepiękna.
    NIe mam bloga polubiłam na fb, i zostałam obserwatorem.
    FB Martyna Kicińska
    e-mail:martyna.kicinska@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Na pewno wezmę udział jak tylko będę miała chwilkę ;)

    Dziękuję przeogromnie za literki, są wspaniałe.
    Polecam wszystkim - pełen profesjonalizm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Klaudia!!! cieszę się ,że jesteś zadowolona z zamówienia ;)

      Usuń
  27. Witaj, wpadłam dziś na Twojego bloga, przejrzałam i jestem zachwycona!!!! Piękne rzeczy tworzysz! :) Jestem oczarowana szczerze. Obserwatorem to zostałam w pierwszej sekundzie :)))
    Candy takiego nie mogłabym przegapić. Sówka to u nas nazwisko rodzinne rodu, więc jak znalazł! :)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo chetnie. Nie posiadamy bloga. Pozdrawiam wraz z eryczkiem.
    Aneta Poniatowska
    a.w.poniatowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Witóm! Jô téż chcã brac ùdzôł w tim konkùrsu na tã snôżą sówkã. Ni móm bloga ani fb. Pòzdrôwióm serdeczno Barbara :)
    basiaszuta67@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudna sówka:-) Zapisuję się i z przyjemnością będę wracać:-)
    Pozdrawiam i zapraszam na: nitkadesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ja tez biore udział, cudna jest ta sowa :)))))) i chetnie tu wrócę :)
    wojtekgn@op.pl
    Klarysa Griman na fb.

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczna jest ta sowa :) z przyjemnością biorę udział :)
    pozdrawiam serdecznie :)
    ruszczyk.milena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się po tę śliczną sówkę. I zapraszam do siebie - na Powoluśku - gdzie za parę dni losuję książki wnętrzarskie i torby.

    OdpowiedzUsuń
  34. kolejka chętnych długaśna... ale co tam! do kolejek jestem przyzwyczajona więc grzecznie na końcu staje i liczę, że w odpowiedniej chwili kropelka szczęścia spłynie właśnie na mnie pod postacią szarej sówki :) Pozdrawiam Ania
    fanpage obserwuję jako SHE

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się do kolejki, bo sówka przepiękna i mnie zachwyciła :)
    banner już dodany na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    fb nie posiadam.
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się z miłą chęcią może mi sie poszczęści córcia byłaby uradowana z takie słodkiej sówki:)
    Obserwuje jako Roma świerczek
    i banarek u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    na fb też lubię:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam :) Śliczna sówka wiec z z przyjemnością zgłaszam się do zabawy :) Obserwuję a banerk wisi u mnie na blogu :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj, jestem tu pierwszy raz ale mam nadzieje, że nie dyskwalifikuje mnie to. Sowa cudnej urody z pewnością czułaby się u mnie świetnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam!
    Sówka przepiękna. Staję w kolejce:)
    dorota@alauda.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Sama szyć nie potrafię i tym bardziej podziwiam takowe poczynania, jak Twoje !
    Jezuuuuuuuuuuuuuuuu SÓWKA, a ja na punkcie sówek mam fioła :)))) Opcji innej nie ma ... w ogonku grzecznie się ustawiam i łapki wyciągam po to Twoje cudo !
    Obserwuję, co prawda od dziś dopiero, ale mam zamiar tu częściej zaglądać, bo jak zerknęłam na Twoje twory, to przepadłam :)
    Cieplutko pozdrawiam :)

    p.s. ... aaaaaaaa ... banerek z candy już na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. jako wielka fanka sówek oczywiście zapisuję się
    banerek zabieram na swojegobloga

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna zapisuje się :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. To i ja się ustawiam w tej długaśnej kolejce:) Przepiękna sówka, może szczęście dopisze i przyfrunie do mnie...
    Pozdrawiam serdecznie i kolejnych "stówek" życzę :)
    Karola (aries1804@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  44. zdążyłam jeszcze? śliczna sowa.... może to będzie pierwsza Sówka dla mojego Maleństwa...
    www.za-inspirowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawy blog! Z przyjemnością zostanę tu na dłużej :-) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń