poniedziałek, 12 czerwca 2017

Ślubne króliki

.
Witajcie

Niedobrze...oj niedobrze- nie było mnie miesiąc na blogu z niczym nowym. Ciągle sobie powtarzam, że będę regularnie, a nie mogę się z tym dogonić. Dzisiaj dla Was zaglądających, serdeczne pozdrowienia i ślubne króliczki. O ile się nie mylę Para Młoda otrzymała je w prezencie w minioną sobotę ;)










Uciekam Kochani do pracy- następnym razem będę Was zapraszać już na nową moją stronę i do sklepu online- nie będzie szału, ale chyba ułatwi mi to trochę moją pracę. Na to liczę najbardziej.

Ściskam mooocno i życzę dobrego poniedziałku.
/ u nas leje jak z cebra /


Arbuzy to ostatnie moje ulubione dziergaczki :)




S.

 

 



10 komentarzy :

  1. Piękne króliki :) bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe króliki, mogą być świetną dekoracją stołu ślubnego Państwa Młodych, że też na to wcześniej nie wpadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Króliki zachwycają! A może króliki w ślubnych strojach? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne rzeczy tworzysz, na pewno obdarowane osoby będą zachwycone :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Króliki jako prezent ślubny? Bardzo oryginalny pomysł i muszę przyznać, że są przecudowne. Przyznam, że ucieszyłbym się z takiego prezentu.
    PS,Parka króliczków bardzo pasuje do siebie, chyba sobie przypadli do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że ja już po ślubie bo chętnie bym u ciebie zamówiła takiego króliczka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna królicza para :) Bardzo podoba mi się takie ślubne króliczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyglądają te króliczki. Myślę, że to wyjątkowa i ciekawa dekoracja ślubna.

    OdpowiedzUsuń