poniedziałek, 16 czerwca 2014

Girlandy cz. III

:)

Girlandy, których nie widzieliście :)
KOCHANI- WSZYSTKIE Z MOŻLIWOŚCIĄ ZAKUPU U MNIE ;)

1) zielone kółka i kółko krzyżyk ( tkaniny Riley Blake)






2) w kolorach czerwieni ( również tkaninki Riley Blake)






3) zielone kółka w połączeniu z pociągami( Riley Blake )






4) odcienie zieleni czyli krateczka i mozaika paseczkowo- florystyczna 





5) szara - gwiazdki i grochy na szarym tle





 Girlandy mają około 200 cm całkowitej długości, trójkąciki są rozmiarów 14/ 17 cm.

cena 48 zł/ sztuka + wysyłka

Inne moje girlandy możecie obejrzeć TUTAJ i TUTAJ

Już południe- wr- wrrr- wrrrrrrrr......

MIŁEGO MOI DRODZY ZAGLĄDACZE I DO ZOBACZENIA ZA KILKA DNI :)



 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


5 komentarzy :

  1. Bardzo fajny pomysł na dekorację ściany :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam żadnej girlandy a podobają mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mi sie podobaja i rewelacyjnie ozywiaja wnetrze... ciagle zastanawiam sie nad wyborem koloru i wzoru dla siebie....gdybym miala taras pewnie wisialaby juz na nim jedna lub dwie girlandy:-) ale nie mam;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne i od dawna o takich marzę, niestety nie potrafię szyć, a może zdecydowałabyś sie na indywidualną wymiankę?

    OdpowiedzUsuń