niedziela, 25 sierpnia 2013

NIEDZIELA :) i urodziny Dominiki



Witam w tą słoneczną i śliczną niedzielę!!!

 dzisiaj dom pełen dzieci:) śniadanie i ubieranie długo u nas trwa...ale wybieramy się całą ferajną do kościoła:)

Moja chrześniaczka obchodzi dzisiaj urodziny i z tego miejsca:

Sto Lat kochana Dominisiu!!!!!!!
słodkości, spełnienia marzeń, uśmiechu każdego ranka,
samych jak to się mówi "szóstek" w szkole.... bądź szczęsliwa i spełniona!!! zdrowa i SILNA!!
buziaczki od nas wszystkich





Oto kilka zdjęć z mojego balkonu- powoli wrzos wkracza do łask schyłku lata
-część lawendy przesadzona została w ogródku przed blokiem( po prostu żal mi było wyrzucić ją do śmieci) Wrzos w dużej brązowej donicy dostałam od Marcina Mamy ;),suszki też dostałam.







Wreszcie kwitnie wisząca "korona" :) Rozchodnik ma malutkie różowe kwiatuszki...doczekałam się.


buziaki dla tych którzy je chcą :)

życzę Wam mili moi  udanej Niedzieli:
prawdziwej w odpoczynek
bliskość ukochanych
rodzinnego smacznego obiadu
słoneczka przez cały dzień
i pięknego zachodu

SHEkoku



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz