czwartek, 22 września 2016

S jak sowa. Szycie i Szydełko.

.
Sówka dla Oliwki to zestaw różowo pastelowy- tak jak jej pokój. 
Mam nadzieję, że dziewczynka polubi ją i zaprosi do swojego tipi. :)

Kosz na szydełku powstał na zamówienie, ale ostatecznie został wolny gdyż dostawa szarego sznurka na dywan do kompletu, okazała się minimalnie inna.  Będę szydełkować jeszcze raz tak aby dywan i kosz był w identycznym odcieniu.






/ średnica kosza ok. 40 cm, wysokości ok. 50 cm- dokładnie zapomniałam zmierzyć ;) /






Pokój Oliwki. To tam pofrunie sowa :)









Więcej o pokoju było TUTAJ.


Kochani- zrobiłam trochę inną wersję plakatu "Aniele Boży", szykuje się również "Do Ciebie Boże"- wszystko dla Was :)

 


Pokażę więcej następnym razem:)
buziaki!!!!!


Shekoku

11 komentarzy :

  1. bardzo ładna sówka, jak ładnie odszyta:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny pokoik no i sowa oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne rzeczy! super sowa, bardzo fajne wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie jest!!!
    Już biorę linka do Twojego posta i wysyłam znajomej na pewno jest się spodoba i sowa i aranżacja pokoju dziewczynki!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna aranżacja naprawdę :) i sowa genialna a jeszcze bardziej podoba mi się ta tablica z modlitwą :) słodkość :)

    OdpowiedzUsuń