poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Tilda- tymczasem latem Anioł


Czy Wy również patrząc przez okno macie wielkie oczy??? tupiecie nogami?? albo stoicie przed szafą i zastanawiacie się co na siebie założyć?? bo raz ciepło, raz zimno. Oj czuję ogromny zawód, bo potrzebne mi słońce, sucha trawa, a tu "ta-daaa" - właśnie pada deszcz... pora na chodzenie w skarpetach po mieszkaniu się zbliża.... kapciuchy dzieciom znaleźć trzeba będzie, cieplejsze lumpy wyjmować, parasol targać i co najgorsze rower do piwnicy zaprowadzić... Jesień z daleka krzyczy, a ja mimo wielu uroków jakie z natury posiada, nie podam "jej" ręki... wkurzona jestem :) ... myślę, że mi przejdzie kupując ze trzy doniczki wrzosu na balkon i jakąś smaczną herbatkę na długie wieczory .... no cóż...
Jutro jadę szukać lato do lasu, na pustkowie, gdzie tylko łąki, pola, jezioro, a do sklepu bardzo daleko- i może jestem naiwna, ale mocno wierzę ,że tam, na tej wiosce lato miało ochotę jeszcze TRWAĆ :)
- zobaczymy-


Chciałabym Wam przedstawić Anioła. 
Uszyłam  w szarościach, bielach i czerniach ... i co tu dużo pisać:)
Oto ona:









Anioł- ma 60 cm wysokości, nie zginające nogi, lnianą bluzkę, bawełnianą spódniczkę uszytą "z koła", dzianinowe pończochy przyszyte na stałe , wykończone czarna bawełnianą koronką.
___  150zł: aniołek sprzedany   ___
info: shekoku.poczta@gmail.com



SŁOŃCA, SŁOŃCA, SŁOŃCA  WAM ŻYCZĘ!! WAM I SOBIE :)
pozdrawiam serdecznie 
s.

7 komentarzy :

  1. Śliczna tilda :) Pozdrawiam http://karo-dekor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna anielinka, ale ma bujną czuprynę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny aniolek.Slonca. Jak na tym pustkowiu znajdziesz promyczek slonca, to podeslij na bloga. Ja tez beznadziejnie czekam na powrot lata. Dla mnie jakos w tym roku trwalo tak krociutko. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. promyczek słońca, słonca me już podesłałam :)

      Usuń
  4. Anielica ma fajna spódnicę:) A lato chyba jeszcze nie odchodzi...

    OdpowiedzUsuń