sobota, 9 sierpnia 2014

Mały loft na poddaszu


Witam Was serdecznie
Spójrzcie jak pięknie może wyglądać mieszkanie pod skosami.... mieszkanie małe, bo ma jedyne 32 m2 użytkowe. Wg mnie jest po prostu piękne...
przestronne, jasne i gustowne ... mini loft w sam raz dla singla lub pary.


Duże świetliki , otwarta biała kuchnia, kontrastująca komoda na tle niekonwencjonalnej tapety, czarne belki i odrobina szarości... co rzuca mi się w oczy?? a raczej się  nie rzuca? to brak uchwytów w szafkach kuchennych- w tak ciasnej zabudowie i wąskim układzie frontów są zupełnie niepotrzebne ( może mają system tip-on, może  są dotykowe, albo po prostu uchwycik inteligentnie wpuszczony jest we front?) kuchnia mała, ale wpasowała się idealnie.




 Przy stole krzesła  Masters By Philippe Starck - wykonane w całości z polipropylenu.... 
Schody prowadzące na drugą wysokość poddasza...pojawia się złoty akcent... i litera "S" jak Sabina :)

 




Przeźroczysty fotel w stylu Ludwika XVI  :) to również projekt Philippe Starck'a. Jest niesamowicie elegancki i wygląda we wnętrzu jak rzeźba.
Model Louis Ghost. 




Kuta i surowa stalowa balustrada wizualnie nie zamyka "sypialenki"  w swej małej powierzchni i tym samym dodaje jej lekkości i mały "oddech".
A kuchenne, górne szafki  są jak zastępczy parapet :) 

Wspaniałe musi być uczucie spać tak blisko gwiazd. 




Z całą pewnością mieszkanie należy do kobiety. Podoba Wam się tak urządzone mieszkanie? na jego metrażowe możliwości wydaje mi się , że lepiej nie mogło być podzielone w swych strefach użytkowych.

Komu się podoba "ręka do góry" :)

POZDRAWIAM  WAS CIEPLUTKO I MAM NADZIEJĘ, ŻE  KAŻDY ZACZERPNĄŁ CHOCIAŻ ODROBINĘ INSPIRACJI :)

buziaki

zdj. Alvhem

13 komentarzy :

  1. Bardzo fajnie zagospodarowana przestrzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, mieszkanie jest naprawdę piękne!!! Wygląda na przestronne i funkcjonalne:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super,a skad te krzesla do stolu?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzesła w jadalni do krzesła Masters projektu Philippe Starck'a ... krzesło "duch" w sypialni również tego projektanta ;) idealne prawda??:) pozdrawiam

      Usuń
  4. Ależ pięknie urządzona i zaaranżowana przestrzeń!:) Mimo, że tak niewielki metraż, to wygląda bardzo przestronnie. Pozdrawiam Cię słonecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie!
    Świetnie urządzone mieszkanie.

    Podobają mi się bardzo te schody, antresolka i krzesła - zwłaszcza te pierwsze.

    Choć gdy teraz widzę mieszkania na poddaszach czy strychach to się wzdragam. Sama mieszkam pod strychem, a w czasie upałów umieramy tu z przegrzania...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe wnętrze, widać tu nie tylko pomyśl, ale i znajomość rzeczy, właściciele znają się na na nowoczesnym designie, wiedza, kto jest modny i potrafią to gustownie połączyć, bardzo podobają mi się tkaniny i zagospodarowanie antresoli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się podoba:) Na taki przezroczysty fotel chorowałam kiedyś bardzo:) W ogóle to lubię poddasza, tylko zimą na nich zimno, a latem za to gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem, wyśmienicie przemyślana każda aranżacja i wspaniale wykorzystana powierzchnia.Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie zaaranżowane mieszkanie, doskonale wykorzystany każdy kawałek przestrzeni. Podoba mi się również doskonały wybór oświetlenia, które jest bardzo ważne, zwłaszcza w małych pomieszczeniach. Można o tym poczytać na http://jak-oswietlic.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają te krzesła! Są nie tylko praktyczne, ale i wspaniałym elementem ozdobnym! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń