niedziela, 13 grudnia 2015

Szałowo

.
Wpadam na chwilunię, bo już nie mogę wytrzymać:) u mnie po prostu tyle pracy, że ledwo stoję... po 1,5 tygodniowej chorobie dzieci totalnie wszystko się poprzesuwało. Paczki są spakowane więc teraz do środy mam odrobinę czasu na uszycie czegoś specjalnie na Jarmark Bożonarodzeniowy:) pewnie przez  2 dni nie wiele zrobię, ale postaram się.
Jarmark zaczyna się w środę 16 grudnia i trwać będzie do poniedziałku. Jest tu Ktoś z Koszalina??? wpadniecie do mnie na chwilę nachuchać w nasz domek, bo się boję,że sina i sztywna stać tam będę:D nigdy nie brałam udziału w jarmarku o tej porze roku, zresztą to dopiero mój drugi raz i jak to Teściowa powiedziała "Dziecko, ty się nadajesz na takie imprezy zimą? " ona wie jaki ze mnie zmarzluch, ale jak jakiegoś mamuta założę na siebie to będzie ok :)
W każdym razie zapraszam Was, będzie mi miło i cieplej ;)
 
Dzisiaj królik Pani Bibliotekarki:) XXL ( prawie 90cm wysokości)...Pan króliś  miał być kolorowy, wesoły z większą ilością zielonego :)






Cała masa dużych poduszkowych liter szyła się ostatnio: to tylko część z tego powstało. Część z nich będzie można kupić ode mnie na jarmarku ;)













... oprócz tego na małym szydełku dziergam sobie ...








12 komentarzy :

  1. Literki są świetne !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia Kochana, ubierz się ciepło to najważniejsze! Ja dziś po drugim Jarmarku pod kocykiem się wygrzewam i mam dość 😀 męczące ale dużo dające takie doświadczenie jak kiermasz, Jarmark 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana, że tak mnie wspierasz-że jesteś ;)

      Usuń
  3. Powodzenia Kochana, ubierz się ciepło to najważniejsze! Ja dziś po drugim Jarmarku pod kocykiem się wygrzewam i mam dość 😀 męczące ale dużo dające takie doświadczenie jak kiermasz, Jarmark 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i bardzo staranne prace. Życzę powodzenia i przyjaznej aury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana- jarmark się udał, aura była przyjemna, pogoda dopisała,a nowe doświadczenie na pewno się przyda na następne takie "targowisko" :D

      Usuń
  5. Sabinko,powodzenia na kiermaszu! Na te piękne literki na 100% znajdziesz popyt :) Ja właśnie wróciłam z Targów Rękodzieła :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapłan mam niesamowity, ale dziękuję Ci kochana! Jarmark uważam za udany:)

      Usuń
    2. "zapłon" miało być :D

      Usuń
  6. Piękne wyroby, pochwal się proszę jeszcze po ile zbywasz takie cudeńka? pozdrawiam i myślę, że ruch będzie duży, także nie zmarzniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, niesamowite te Twoje pluszaki! Literki są idealne, piękna robota!

    OdpowiedzUsuń