czwartek, 21 sierpnia 2014

Nie lubię jak czytacie mojego bloga


SŁUCHAJCIE  KOCHANI :)
Dokładnie rok temu pojawił się pierwszy wpis na moim blogu :) Córcia ♥ pojechała na grzyby z dziadkami ( dzisiaj również), mój Synek ♥ spał ( teraz też , większy o jakieś 9 kilo ♥) ja zdecydowałam, że to dobry moment na wpisanie swojego "piątego grosza"  w necie :) ... :) wiedziałam, że chęci do szycia i pisania nie miną, nie wiedziałam natomiast ile będę miała na to czasu i czy będę potrafiła robić to "porządnie", nie wiedziałam jak zostanę odebrana, kto będzie oglądał moje prace, czy w ogóle będzie ktoś chciał je oglądać... :) i chociaż zdaję sobie sprawę , że "jestem cienki bolek" w całej tej blogosferze to jest mi "tu" dobrze:) zostaję na dłużej... myślę, że nauczę się jeszcze więcej, dowiem się o kolejnych wspaniałych osobach z pasjami "do nieba", poznam ciekawe sklepy, przedmioty godne uwagi i znajdę tyle inspiracji ,że nadal będę chciała dzielić się tym wszystkim z Wami ... zagrzałam  sobie miejsce i nie ruszam się  STĄD :)

 Statystyki przez cały ten rok pokazywały, że z dnia na dzień zagląda Was coraz więcej:) było Was w pierwszych miesiącach około 100 na dzień... albo mniej- w chwili obecnej ( od jakiegoś miesiąca) wejść na bloga jest od 400 do 450 :) dla mnie bomba :) i na prawdę mam gdzieś ,że np. kominek.in ma odsłon jednego wpisu  tyle co ja całego bloga w pół roku-hehehe... swoją drogą lubię Tomka wpisy:)

Skłamałabym gdybym napisała, że statystyki nie są dla mnie istotne i jeśli ktoś pisze " jestem inna, nie o to chodzi, aby mnie czytano" to kłamie jak moje ostatnie Pinokia :). Są istotne, gdyż po nich wnioskować mogę, że moje zdjęcia i słowa nie są bez sensu puszczone w "eter"... ale nie patrzę ślepo w tabelę i nie zastanawiam się kiedy i czy w ogóle będzie u mnie tysiące wejść na dobę:)

 Bardzo się cieszę ,że mogę dzielić się z coraz większą rzeszą ludzi, których interesuje szycie, które kochają jak ja te bawełniane szyjątka, Tildę, dekoracje handmade, lubią wzorki, pastele, szarości, białe deski, cegłę i beton, lubią skandynawskie wnętrza,  piękne przedmioty, inspirujące rozwiązania, pomysły i podobnie jak ja rumienią się od samego patrzenia na to wszystko :).
 To naturalne ,że miło mi jak dostanę komentarz ... cieszę się jak lajkujecie- przecież to jest proste jak drut- "Lubią" znaczy "Tak trzymaj" :) dodajecie mi skrzydeł, więcej odwagi, pobudzacie zmysły i bogacicie w jeszcze większe chęci i natchnienia :) 
Za to wszystko bardzo Wam DZIĘKUJĘ !!! ♥ ♥ ♥ wszystkim razem i każdemu z osobna :)

Z okazji  "pierwszych urodzin mojego bloga" mam dla Was małą rozdawajkę:) Od czego się u mnie zaczęło??? co było pierwsze??? 
poduszki:) dlatego dzisiaj daję każdemu szansę na wygranie u mnie jednej z poszewek, którą sami sobie wybierzecie:) zaczynamy od teraz i kończymy zabawę 21 września- jeśli nic nie stanie na przeszkodzie wyniki ogłoszę dnia następnego :)





poszewki do wyboru:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16

 Zasady wzięcia udziału pewnie wszystkim znane:)

1. Zostaw komentarz pod tym postem wyrażając chęć udziału w zabawie i podaj numerek poszewki, którą chciałabyś ode mnie w prezencie.

2. Na swoim blogu w bocznym pasku wklej podlinkowany banerek o moim Candy.

3. Zostań moim obserwatorem jeśli faktycznie czujesz, że będziesz chciał/a wrócić :)

4. Będzie mi bardzo miło jak zalajkujesz  fanpage na facebooku

5. Osoby, które nie posiadają bloga proszę o pozostawienie adresu e-mail.


 Jeszcze raz wielkie DZIĘKUJĘ  za to , że jesteście i zaglądacie

♥ ♥ ♥

POZDRAWIAM

Sabina

  a na pamiątkę zostawię sobie podsumowanie ;)

1. Wyświetlenia-  43 840
2. Komentarze- 699
3. Wpisy- 127
4. Obserwatorzy- 89
5. Fani na facebook'u- 1 204
6. Kraje z największą ilością odsłon- 
 I Polska ( w rzeczy samej )
II Stany Zjednoczone
III Francja

:)

I JESZCZE JEDNO :
* BAAARDZO LUBIĘ JAK CZYTACIE MOJEGO BLOGA ;) *

 

67 komentarzy :

  1. Ten czas leci jak szalony :) Zgadzam się z Tobą co do statystyk, nie są najważniejsze, ale jak już są, to trzeba z nich korzystać i wyciągać wnioski;) Życzę wielu takich rocznicowych wpisów :)
    Wybieram piękną 16tkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego, biorę udział i wybieram nr 5, i życzę jeszcze dużo takich rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój e-mail martyna.kicinska@gmail.com :) pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję Martyna - dziękuję Ci za wszystkie lajki ;) bynajmniej wiem co Komu konkretnie wpada w gust ;) pozdrawiam

      Usuń
  3. Gratuluję wytrwałości:) Jestem z Tobą od początku i wiem ile w to wszystko trzeba włożyć pracy:) Z chęcią wezmę udział w konkursie, tylko mam problem z wyborem... hymm może 9:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję MP... zapamiętuje się osoby , które dają więcej niż 3 komentarze ;) pozdrawiam

      Usuń
  4. Staję do kolejki, a nuż mi się uda zdobyć poszewkę numer 14? :) Obserwuję od jakiegoś czasu i inspiruję się ;) To prawda co piszesz o tym, że komentarze/odwiedziny są ważne i dają motywację. Swój blog prowadziłam dla siebie kawał czasu, aż w końcu chciałam poznać opinię innych i weszłam do blogowego świata, teraz mi o wiele lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi- dobrze to ujęłaś " o wiele mi lepiej" ... dobrze jest się dzielić :)

      Usuń
  5. Gratuluję :) wybieramy poszewkę nr 9 no i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę przepuścić takiej okazji ! Z ogromną przyjemnością dołączam się do zabawy :) Marzy mi się poszewka nr. 5 ....♡
    Banerek na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zabawa- marzy mi się nr.1, 7,14 (co będzie biorę:))). Znalazłam tu inspirację na prezent dla mojej siostry i rozpowiadam wszystkim co za cudeńka można tu spotkać. Życzę jeszcze wielu "urodzin". Ewa (ewa.do@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Ewa za puszczanie famy :) i za słów kilka :)

      Usuń
  8. Gratuluję rocznicy,Wybieram poszewkę nr 6,z której córcia by sie najbardziej:)
    Obserwuje już dlugo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj!!! Chętnie wezmę udział w zabawie i wybieram nr 16. Serdecznie pozdrawiam i życzę jeszcze wielu takich rocznic :) Zaglądam do Ciebie prawie codziennie i podziwiam Twoje prace. Pozdrowienia dla rodzinki :) Basia (basiaszuta67@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło Basiu- dziękuję i serdecznie również pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Gratuluję talentu! Do zajrzenia tu namówiła mnie koleżanka, a jak się tu raz zajrzy, to zostaje się na zawsze. Z wielką przyjemnością będę gościć na swojej kanapie poduszkę w poszewce nr 6. Serdecznie pozdrawiam! Beata (bemaj@gazeta.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pozdrów Beatko koleżankę :) dziękuję bardzo za komentarz.POZDRAWIAM

      Usuń
  11. Moja Droga !!! Przede wszystkim gratuluję talentu i rozwoju w swerze blogowania:))) Twoje poduszki są śliczne, każda z osobna i wszystkie razem. Oczywiście chcę wziąć udział w zabawie i po zastanowieniu wybieram poduszeczkę nr 8. Życzę Ci dalszego rozwoju i satysfakcji z tego co robisz !!!
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AGATO Tobie życzę dokładnie tego samego ;)
      dziękuję i również życzę miłego dnia ;)

      Usuń
  12. Sabinko Kochana! Gratulacje serdeczne i jak najwięcej tak radosnych rocznic :) Jednoczesne dzięki za krainę łagodności, która dzięki Tobie, otwiera się przede mną niemalże każdego "pracowego" poranka, co sprawia, że kawa pita o g. 7.30 w biurze zamienia się w kawę pitą w cudownych okolicznościach: czy to przy pięknie zastawionym stole, czy to w fotelu na bajecznym balkonie, czy to na werandzie z baldachimem, czy to na sielskim trawniku zasłanym piknikowym kompletem, czy to na kanapie otulona miękkim kocem... A to wszystko dopełnione życzliwym, łagodnym i harmonizującym z wizualna stroną Twojego bloga, słowem. A kiedy ikonka, migająca na pasku monitora mojego "pracowego" komputera, sygnalizująca kolejnego maila, wyrywa mnie z tej magicznej krainy, orientuję się, że w kubku po kawie pozostało tylko wspomnienie (za to jak rozkoszne;)). Zaczynam zastanawiać się też, czy nie watro byłoby zacząć tworzyć świat swoich marzeń, myśli, przeżyć, emocji, spostrzeżeń, fascynacji... I wiedz Moja Droga, że jeśli kiedykolwiek się na to zdobędę, to w dużej mierze, Ty będziesz dla mnie inspiracją :) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie. P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Tobie droga P. muszę napisać maila- ah- gdybym ja umiała tak pięknie pisać :) DZIĘKUJĘ CI KOCHANA- nawet nie wiesz jak mi miło...a jeśli chodzi o spełniające się marzenia to myślę, że nawet ONE, bez nas i naszego wkładu spełniać się same nie będą :) i to o czym piszesz- myśli, emocje, spostrzeżenia, fascynacje i doświadczenie , które ciągle jest :niedoświadczone" powinno być tym co skłania nas do tego ,aby wyciągać rękę i spełniać swoje marzenia, realizować plany, próbować, potykać się... ale z satysfakcją i do celu :) jesteś kochana!!
      ps.Twój Anioł w pudełku czeka na kolejne "świeto narodowe", aby się wreszcie spotkać.... ah- nie może tak być!

      Usuń
  13. Witam! :)) Zawsze zazdrościłam Faustynce tak licznego i utalentowanego rodzeństwa :). Podziwiałam wiszące w jej pokoju obrazy. Cudowny był ten ze sztachetkami z płotu. Wyglądał jak zdjęcie! :) Na facebooku odnalazłam link, który mam w zakładkach i od czasu do czasu sprawdzam, co też wyszło z Pani rąk. Powala mnie dokładność wykonania. Podziwiam za cierpliwość i że znajduje Pani czas przy swoich Aniołkach :). Pozdrawiam!

    P.S. siódemeczka jest słodziuchna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej- hm- myślę i myślę...i już wiem kto pisze:) dziękuję A. :) bardzo mi miło ,że zaglądasz do mnie i zostajesz na dłużej:) SERDECZNIE POZDRAWIAM I nie "mów" mi Pani , bom się staro okrutnie poczuła :D

      Usuń
  14. Gartulacje i oby wena trwała, a chęć do blogowania nie minęła!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne te poduszeczki. Moja corka tez ma roczek, ale ciezko by mi bylo przy niej szyc, bo wszystko chce dotknac. Jestes niesamowita, skoro Ci sie udaje. Ja odkladam szycie, na pozniej, na kiedy dzieci podrosna. Ale z przyjemnoscia bede zagladac do Ciebie. A tego przycisku Facebook nie udalo Ci sie zalozyc? Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  16. ....ja lubię czytać Twojego bloga więc czekam z niecierpliwością na kolejne odsłony. Obserwuję od jakiegoś czasu i nadal będę. Zapraszam również do mnie.
    Z miłą chęcią sięgnę po takie piękności.
    Trudny wybór ale zdecyduję się na 6,dodałaby koloru mojej sypialni.
    Pozdrawiam serdecznie
    D.

    OdpowiedzUsuń
  17. o jak ja się ciesze zę tu trafiłam:) a trafiłam przypadkiem:)))
    Biorę udział i zostaję na dłużej:) 10 jest wspaniała!!!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne są wszystkie i w razie szczęścia (z tym pewnie będzie trudno:) poproszę dziewiąteczkę (9) :)
    Ściskam http://karo-dekor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. zwabiona poduszkami chętnie poczytam co tu fajnego skrobiesz) tym bardziej,że sama niedawno rocznicę miałam:) Pozdrawiam.....a wybieram nr 10

    OdpowiedzUsuń
  20. Trafiłam do Ciebie przypadkowo..dołączam do zabawy..do bloga:) . Jeszcze się waham między nr 5 a 9.
    Pozdrawiam i dalej podziwiam. kasiaathome.blgspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dołączam do zabawy. Bardzo podobają mi się wszystkie poszewki, ale kiedy muszę wybrać, to wybieram matrioszkową 6, bo świetnie mi pasuje do dużego pokoju:) Na fb lubię jako Happyafterblog Totylkoja, dołączam do obserwatorów bloga i przesyłam serdeczne pozdrowienia:)

    Bannerek wisi na: http://happyafterblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogę sie napatrzeć na te poszewki są cudne a najbardziej podoba mi sie nr 4 i taką chciałabym dostać jakbym wygrała:)
    Obserwuję bloga i banerek juz wkleiłam do mnie http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Poszewki są cudowne! Mój synek uwielbia zwierzątka więc wybieram poszewkę nr 1 :) Pozdrawiam :)
    http://art-pass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję roczku! ;) Życzę wielu następnych!:) Piękne poszewki! :) Najbardziej spodobała mi się z nr 9 w gwiazdki, jest śliczna! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie poszewki sa sliczne, ale najbardziej do mojego mieszkania wpasuje sie poszewka nr 10 ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zycze nastepnego roku jeszcze bardziej owocnego niz ten :)

    Ania e-mail: sisimalina@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję roczku i życzę kolejnych owocnych lat w blogowaniu. Poszewki świetne że aż trudno wybrać tę jedną :) Po głębszym namyśle wybrałabym nr 3 dla mojego małego Pirata :) Pozdrawiam serdecznie Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluje rocznicy :):) Statystyki wg mnie też nie są najważniejsze...mnie cieszą wpisy u mnie dziewczyn, które stale śledzą każde moje poczynania :):)
    Poszewki śliczne i trudno wybrać jedną :) ale ja chętnie bym przygarneła z sówkami nr 6 :):)
    Pozdrawiam serdecznie, Aneta

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję roczku i życzę kolejnych równie wspaniałych postów okraszonych pięknymi pracami! Z wielką chęcią zgłaszam się do zabawy licząc na uśmiech od losu w postaci wspaniałej 4 dla mojej 16 tygodniowej córci :-)
    serdecznie pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moc gratulacji z okazji Rocznicy!
    Kolejnych owocnych w dzieła i posty lat!
    Poszewka różana cudna!
    Banerek na
    Mój Magiczny Decoupage

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiem jak to się stało, że przegapiłam tego posta, chyba to wakacyjne roztargnienie, które nie daje mi się jeszcze pozbierać :P nadrabiam zatem to niedopatrzenie i lecę zamieścić banerek u siebie, życząc Ci kolejnych owocnych lat blogowania, niekończących się inspiracji i głowy pełnej pomysłów :)
    a co do poszewki to chętnie przygarnęłabym wszystkie ale skoro mam wybrać jedną to niech to będzie ta cudna z bulikiem nr 14 :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Poduszki są przepiękne! Gratulacje i duzo Mocy wysyłam! Chętnie wezmę udział w losowaniu, nr 5 i 15 są cudowne. Pozdrawiam serdecznie. Blanka, mój e-mail : skanga@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. w sumie to urodziny, więc STO LAT:) wybieram 12, może akurat się uda. Pozdrawiam (stokrotka_e@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z wielką przyjemnością biorę udział i wybieram nr 15 :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie ładne te poszewki, że ciężko nie wyrazić zgody na udział w konkursie :) Fajnie, że to już rok. Moje serce podbiła czarna poszewka w białe gwiazdki czyli numer 10. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wybieram 9, dla mnie statystyka też ma znaczenie. Jednak daje uczucie, że dobrze robimy i ktoś chce do nas zaglądać. Dlatego dajemy więcej z siebie i motywujemy się do dalszej pracy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. lubię candy, bo dzięki nim trafiam na fajne blogi :) roczku gratuluję a poduchę wybieram nr 8, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego dobrego :)
    Świetna stronka, świetne podusie itd. Wybieram poszewkę nr 8
    asia.waniliowa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Mój typ to 9( tak się nawet złożyło ze to szczęśliwa dla mnie liczba :-) ) chętnie weźmie udział w zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ach, przepiękne poszewki. Numer 5 dla mojego Skrzata - ale by się ucieszył.
    Sto lat życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. zostaję na dłużej :D
    baner: http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    nr 6

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję roczku :)
    Też się zapiszę na zabawę i w razie czego wybieram nr 3 :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje z okazji I rocznicy. Zdmuchnij świecę i zacznij kolejny rok wielkiej przygody na blogu.
    Staje w kolejce i wszystkie mi się poszewki podobają, ale jak mam wybrać to może nr 10 z gwiazdkami.

    OdpowiedzUsuń
  43. o rety, rety, jakie cudne wszystkie, ale mój faworyt to nr 9 - chciałabym baaaardzo (warunki spełniłam) :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Co prawda w ostatnich dniach, ale dołączam i ustawiam się po numerek 9:)
    I chociaż trafiłam do Ciebie przypadkiem z przyjemnością zostanę na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  45. To i ja gdzies na szarym końcu ale ustawiam się w kolejce :) W razie ewentualnej wygranej (w którą smiem watpić, bo tyle chętnych) poprosze o nr 7 czyli sówki madre glówki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Z chęcią przyłączę się do zabawy, jeśli mi się poszczęści to poproszę poszewkę nr 7. Banerek u mnie na blogu: http://my-hobby-crochet.blogspot.com/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję rocznicy i talentu :) Zgłaszam się do zabawy i wybieram nr 3. mag.swe@wp.pl Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych. Zapisuję się do zabawy.
    Śliczne poduszki i trudno się zdecydować, ale wybieram 4.
    Baner na moim blogu http://teresa-teresa1305.blogspot.com/
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  49. Jejku, jakie piękne! Ustawiam się w kolejce i zostaję na dłużej, mam nadzieję, że poszczęści mi się, najbardziej podoba mi się numer 10 :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wspaniałe podusie. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych równie wspaniałych i obfitych, oraz wielu ciekawych nowych pomysłów i ich realizacji. Mnie podoba się numer 9. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń