środa, 13 sierpnia 2014

SOWA- czarnobiała

.
Hej:)
  Dzisiaj kończę szereg małych, chudych ludków, robię wykrój na anioły z nosami- od piątku do końca sierpnia mam wolne, więc przygotuję sobie co nie co na te 2 tygodnie, aby czasami wieczorem zająć ręce i powypychać jakieś nowe szyjątka:)Wyobraźcie sobie ,że do wspólnego urlopu czyli mojego i Lubego został grubszy tydzień ,a my wciąż nie wiemy co będziemy robić !! na wariata, na ostatnią chwilę- M. chce pojechać gdzieś tylko ze mną- bez dzieci- a ja chciałabym jedno i drugie :) opcja "bezdzietna" to wyjazd do Krakowa i GÓRY :) i generalnie mogłabym postarać się bardziej i dzieci gdzieś, komuś podrzucić- ale niestety nie ma komu:/ dlatego nie forsuję mojej wyobraźni i nie zastanawiam się jak pięknie mogłoby być w górolskim klimacie:) i szczerze mówiąc wyjazd z dziećmi GDZIEKOLWIEK  też mi odpowiada, bo się wyszaleją, wybiegają, porządnie umorusają- wszystko, byle nie w bloku i podwórkiem "pożal się boże"...ba: już teraz na samą myśl jakie zadowolone będą moje dzieci uśmiecham się:)
 Niech zatem się dzieje - góry mi nie uciekną...a dzieci tak szybko rosną prawda??? muszę czuwać, zapamiętywać, miętosić ile tylko się da ♥ ♥ ♥
_____

Sowa na dzisiejszy dzień jest jak  czarno-białe zdjęcie:) Wszystkie tkaninki tylko białe, szare i czarne.






falbanka w paseczki wypełniona jest plastikowymi guzikami- taka mini grzechotka ;)


SOWA na zamówienie- cena 69 zł + wysyłka
( miętowa również )


MIŁEGO DNIA I DO ZOBACZENIA :)

S.



4 komentarze :

  1. Sowa jak wycięta ze starych zdjęć... I ten hipnotyzujący wzrok, idealnie do niej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) dokładnie tak samo ujęłam jej spojrzenie :) już myślę nad inną wersją kolorystyczną w podobnej formie- myślę ,że następna będzie w odcieniach niebieskiego lub czerwieni :) POZDRAWIAM - dziękuję za odwiedzinki.

      Usuń
  2. obłędna zwłąszcza ta z obłędem w oczach . Zapraszam do Cottonary:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko, co szyjesz jest świetne : ) Kolory, wzory mega !

    OdpowiedzUsuń