piątek, 1 sierpnia 2014

Girlandy cd.


cześć:)

Na weekend  zostałam sama- ja i moje dzieci:) z jednej strony żałuję ,że nie pojechaliśmy wszyscy pod namiot, z drugiej cieszę się ,że mój Luby robi to co kocha...to o czym myślał od co najmniej miesiąca, to co planował i od dwóch dni nie mówił o niczym innym. Nie do końca pasję rozumiem, ale każdy ma "swojego jobla" i nic mi do tego:) pojechał na ryby- SAM - na dwa dni i dwie noce:) bagażnik zapakowany jakby miał zamiar wrócić za tydzień- heheh- rozbił się gdzieś nad jeziorem, w krzaczorach, rozpalił ognisko i rozmawia z ciszą,  o 4-tej nad ranem ponownie wypłynie na jezioro  i zarzuci wędkę :) chciałam mu jakiegoś gps'a zainstalować, ale nie posiadam:/
NIECH ODPOCZYWA- NALEŻY MU SIĘ BARDZIEJ NIŻ KOMUKOLWIEK ♥
*** słuchajcie Skarby;) mam dla Was nowe girlandy- brązowo-beżowe, miętowo- różowe, i różyczkowo- różowo. Oprócz tego już dawno uszyłam dwie lalki w postaci zawieszki- tildowa dekoracja krzesła, ściany, drzwi.

Zapraszam do obejrzenia.
( wszystko można u mnie zamówić)















Jakiś czas temu dwie małe dziewczynki ( LENKA I INKA) w kolorystyce brązu i jasnego beżu dostały od dalekiej ciotki takie sowy ;)
źródło: matka polka
źródło: matka polka
źródło: matka polka




 PRZYJEMNOŚCI 
♥ ♥ ♥
ps. Bardzo ciepło, serdecznie i zupełnie wyjątkowo chciałabym pozdrowić 11-letnią Olę z Kolbud :). 
Nie masz pojęcia Oleńko jak miło mi było dowiedzieć się ,że codziennie czytasz mojego bloga :) Mam nadzieję, że się spotkamy ... a ja tymczasem obmyślam co mogłabym uszyć dla Ciebie ode mnie:) buziaki dla Siostruni i Mamy  :) :*

9 komentarzy :

  1. Piękności, piękności !!! ♡ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne !!! mój mąż też zapalony wędkarz i zapewne dziś w nocy pojedzie na ryby i wóci jutro jak zgłodnieje :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za pozdrowienia.☺Bardzo podoba mi się to co Pani szyje.♥ Też chciałabym szyć tak ładne rzeczy. Również pozdrawiam.☻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana:) myślę , że nic nie stoi na przeszkodzie abyś szyła i już teraz mogła nauczyć się jak najprościej obsługiwać maszynę :) a może macie jakąś maszynę gdzieś w kącie??:) buziaczki.... opisz mi na maila swój pokój- kolory i metraż chociaż :)
      ♥ ♥ ♥

      Usuń
  4. Oldschool na pełnym wypasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię powrotów do przeszłości, ale te girlandy są cudne! Kojarzą mi się z takimi amerykańskimi, teksańskimi domkami:)

    OdpowiedzUsuń