sobota, 10 maja 2014

bliżej sztuki i barw

.
Obrazy, plakaty, fotografie, rysunki...
co Wy macie na ścianach swoich wnętrz?? 
Już od kilku lat mam zamiar podjąć próbę namalowania sobie obrazu... pragnienie to budzi się we mnie za każdym razem jak tylko napotkam taki obraz, który po prostu wydaje się idealny:) Pewnie wyszłoby dość nieudolnie- bo do malowania to ja talentu nie mam ... ale moi kochani chyba jestem coraz bliżej podjęcia tego ryzyka :) blejtramy walają nam się pod nogami w sypialni od 3 lat...w moim rodzinnym domu jakieś 4 sztuki dużych formatów niedokończonych "obrazów" czeka, abym je zabrała , bo jeszcze trochę i nie będą już sprawne, aby na nich malować.
Trzymajcie za mnie kciuki :) życia mi zabraknie na to wszystko- he :)

Obrazy , fotografie, plakaty, grafiki- wnoszą do wnętrza indywidualny i wyjątkowy charakter ... mogą mieć za zadanie wprowadzenia do wnętrz artystyczny klimat, ale również nonszalancką lekkość podkreślając styl każdego pomieszczenia, a nawet całego domu.
Dzisiaj obrazy w roli głównej, które na większości zdjęć grają "pierwsze skrzypce"... w liczbie pojedynczej.
W najbliższym czasie grafiki, plakaty, kolaże, fotografie, obrazy, obrazki, ramki,rameczki, papiery ...




 

























miłego sobotniego popołudnia!



źródło :
Zień Home
Pinterest

3 komentarze :

  1. Faktycznie, taki obraz "robi" wnętrze. Chyba jednak wolę spokojniejsze rozwiązania, np. właśnie grafiki albo stare zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam moje wlasne namalowane,to przezycia ktore sa z roznych okresow i choc dawno nie malowalam bo na emigracji miejsca brak,zawsze jak jade do domu cos maluje,na scianie badz plotnie..w przyszlym tygodniu bede miala okazje i chyba juz zamowie plotna bo mam ochote rozladowac energie ;)

    OdpowiedzUsuń