poniedziałek, 14 kwietnia 2014

... bogatsza ... :)

Witam cieplutko

Nie macie jeszcze dosyć tych moich królików?? :)
 

45cm królisia w pumpowatych spodenkach w kolorze łososiowym...


Królik o wzroście 90 cm...w zielonych bawełnianych spodniach i bluzie w tym samym zestawieniu kolorów co królik powyżej....






króliczki są dostępne- w razie pytań proszę o kontakt mailowy shekoku.poczta@gmail.com


... straszne urwanie głowy mam.... sporo zajęć, dużo kręcących się dzieci wokół mnie i nie mogę skupić się nad treścią ostatnich moich postów...chociaż z drugiej strony co tu dużo pisać skoro zdjęcia obrazują moje prace dość dokładnie prawda???;)
Wpadłam do Koszalina na 2 dni i wzięłam udział w moim pierwszym jarmarku wielkanocnym ... wszystko było na wariata, szybko i w biegu...plan prezentacji moich prac był inny i nie zdążyłam przygotować niczego wyskakując z jednym obrusem i koszyczkami teściowej... robiłam co mogłam i zaciskając zęby wysiedziałam do końca:), a nawet zjawiłam się dnia następnego... ;)
Miłe słowa, uśmiechy i komplementy osób przechadzających się po jarmarku są bezcenne :) bardzo Wam jeszcze raz dziękuję...
Jestem bogatsza o nowe doświadczenie... urosło mi trochę białych piórek od miłych słówek kupujących i tych tylko oglądających:)

Jak tylko wrócę, ogarnę bałagan poremontowy  w naszym mieszkanku zabieram się do nowych projektów:) anioły czekają w pudle do ubrania, kilka sowek wykrojonych do zszycia, i jakieś 70 różnych łusek na nowe zestawienia kolorystyczne rybek... nie mogę przestać!!!:)


POZDRAWIAM WAS SERDECZNIE!
SHEKOKU

1 komentarz :

  1. Znam doskonale uczucie "po kiermaszowe " :) Cudownie człowiek się wtedy czuje doceniony i upewnia się w przekonaniu , że to co robi ma sens i się podoba :) A jak jeszcze się dodatkowo sprzedaje to już pełen sukces :) Zajączki boskie jak zwykle !

    OdpowiedzUsuń