niedziela, 22 grudnia 2013

ZAKOCHANA PARA- babcia z dziadkiem

Witam Was serdecznie

Dziadek i Babcia gotowi!! mój pierwszy mężczyzna w wersji tild uszyty :) jupi:)

Wykrój dla mężczyzny robiłam sama-ma grube i silne nogi, szerszą szyję, ramiona,ręce i dłonie też oczywiście większe i jego wysokość odrobinę wyższa od kobiety. Tak się składa, że babcia J. i dziadek A. są bardzo podobnego wzrostu, także wykrój dziadka pod tym względem mało się zmienił. Jego garderoba to najczęściej koszula i jeansy- ja uszyłam spodnie z tkaniny, którą kiedyś sam mi podarował- to przydział materiału jaki otrzymywali żołnierze na uszycie sobie munduru ;)



 Do rękawów i kołnierzyka wykorzystałam flizelinę, aby usztywnić bardzo cienką tkaninę. Następna koszula będzie miała zdecydowanie ładniejszy krój, a kołnierzyk nie będzie tak bardzo  rozchylał się. Miałam ubrać mu jeszcze marynarkę, ale niestety nie zdążę już- czas odstawić szyciówki na  Nowy Rok.

 
ZAKOCHANA PARA w duecie koncertuje już 37 lat :)


 ♥♥♥








Mam cichą nadzieję, że prezent będzie się podobał i długo cieszył oko Babci i Dziadka.


Leniwa niedziela- taką jak lubię... w ciszy i spokoju...
Z myślą o Świętach moja niecierpliwość rośnie, bo już nie mogę doczekać się wyjazdu do moich Ukochanych- Siostry, Bracia... dzieci rój i nic nierobienie, dłuuugie wieczory i picie kawki 3 razy na dobę:) zawsze jest z kim ją pić i głowa od niej nie boli. Duże nadzieje wiązałam z kaszubskim śniegiem- ale tam też już go nie ma:( więc moja Marcelinka iglo lepić nie będzie, orzełka wymachiwać na polu też nie będzie i spacer na cmentarz sankami też nie wypali....ale kto wie- może nas jeszcze pogoda zaskoczy:) do końca roku ma czas!

Nabrałam ochoty na kawkę:) idę se

ODPOCZYWAJCIE I KUMULUJCIE SIŁY NA ŚWIĄTECZNE DNI

S.

7 komentarzy :

  1. No już mogłaś dziadkowi trochę wyjąć z tych bioder i dorzucić na bary, boteraz wygląda jak wersja gender :-)... Ale koszula jak złoto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh:) chyba masz trochę racji i następnego faceta nie będę robić z babskiego wykroju:) bary będą jak szafa:D
      pozdrawiam i dzięki!!!:)

      Usuń
  2. To jest arcydzieło:-) Piękna para:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. DZIĘKUJĘ DZIEWCZYNY!!! miło , że wam się podobają- jest chęć "zesfatać" jeszcze jedną taką parę :) POZDRAWIAM
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń