niedziela, 15 września 2013

NOWE ŚLIMACZKI

.

.
 cześć kochani :)
Kolejna niedziela prawie za nami- obiadek zrobiony przez Pana Domu przypomina mi te "święte" niedziele z dzieciństwa- powroty z kościoła, zapach pysznego obiadu już na schodach, a te pyszne sosy z majerankiem mojego Tatusia:)obecność wszystkich domowników w kuchni i zamieszanie:) mmmm... ile bym dała za jedną taką niedzielę w DOMU!
 .
A jak Wam mija dzień? oglądacie jeszcze programy przyrodnicze z głosem Krystyny Czubówny ?:)
.
 Skończyłam  niedawno kilka slimaczków... wczoraj "wyrosła" Anielica w turkusowej sukni i literki :)
Przedstawiam Wam moją ślimakową skrzynię:








.
pomyślałam sobie,że oprócz kwiatków przyszyję serduszka.... i gdyby ktoś chciał wyszyję na nim inicjały Twojego dziecka...
.





ktoś przygarnie ślimaczka ??


Słodkości i rozpromienionych nastrojów Wam życzymy:)

SMMA


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz