piątek, 21 kwietnia 2017

Uszatki


Witam cieplutko :)

Króliki, króliki ... to one zdecydowanie najbardziej się Państwu podobają :)
Przed Świętami była ich
prawdziwa inwazja, gdzie nie spojrzałam w mojej pracowni leżały zajce. 
Teraz już na spokojnie szycia ciąg dalszy ;p 

Zerknijcie co mi się urodziło w pracowni przez ostatni okres :)
Zapraszam.












Ten elegancik został uszyty na uroczystość I Komunii dla Oliwiera :)






A na koniec pokażę Wam moje małe gruszki :) Wykonane są z mięciutkiej włóczki.
Mam nadzieję, że niebawem pokażą się te i inne produkty w moim sklepie online.








 / plakaty dostępne w formacie 20x40 ( 29zł), 30x40 (38zł) , 40x50 (43zł) i 50x70 (48zł). Personalizacja bez dodatkowych kosztów / 
shekoku.poczta@gmail.com

 Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam prawdziwie pachnącej wiosny.

Sabina




12 komentarzy :

  1. Wspaniała królicza rodzina powstała a gruszki pomysłowe :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Te króliki rzeczywiście są hitem. Widzę je pierwszy raz na oczy, ale jestem zakochany po uszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że nawet mężczyznom się podobają ;)

      Usuń
  3. Prawdziwe cudeńka, ale gdybym miała wybrać jedną jedyną to zdecydowanie wybór padł by na Oliviera:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olivier tez wyjątkowo mi się spodobał, ale był u mnie niezwykle krótko.

      Usuń
  4. Wspaniale się prezentują. Szkoda, że moja córa już jest duża, myślę, że wyśmiałaby ojca za taki prezent. Ale króliki/zające są naprawdę przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Parka królicza wspaniała wprost nie mogę wyjść z podziwu wykonania i samego pomysłu. Z pewnością są hitem na długie lata.

    OdpowiedzUsuń
  6. Własnoręcznie wykonane prezenty cieszą podwójnie. Praca włożona w przygotowanie i zrobienie prezentu własnymi rękoma zawsze jest doceniana. Króliczki jak najbardziej przedniej marki. Widać, że wszystko jest starannie wykonane i z należytą dokładnością. Wspaniała robota!! Gratuluję talentu i zazdroszczę !!

    OdpowiedzUsuń