czwartek, 20 sierpnia 2015

Był Ślub na Kaszubach

.
Hej Słońca :)

Mam dla Was dzisiaj nową parę zakochanych :) wszystko uszyte według wskazówek, zamawiająca dobrze była zorientowana jak będzie wyglądała Pani Dominika, jaka fryzurka, jaki fason sukienki, jaki garnitur i krawat Pana Młodego- obsypana byłam linkami, zdjęciami i przy tym wszystkim łapałam się za głowę, bo takiej sukienki nie szyłam :) oczywiście nie twierdzę i nie śmie nawet myśleć, że "moja" sukienka jest tak piękna jak oryginał :) do krawcowej mi daleko i bardziej kombinuję niż wykrajam te wszystkie stroje :)
Sukienka Pani Młodej piękna ( długość 7/8, ecry ), garnitur pierwsza klasa, koczek na głowie w stylu lat 50-tych Audrey Hepburne, krawat w kolorze brudnego różu... były też szpilki z czerwoną podeszwą, ale nie przeskoczyłam trudności ich wykonania.
/ anioły mają 60 cm wysokości / 
.
.
.. . zamówienie było z Kościerzyny, mało tego dla osób związanych z moim ukochanym Kaszubskim Zespołem Pieśni i Tańca  . .. niesamowicie byłam przejęta.
.
.
.
.
.
.


.
.
Mam dostać kilka zdjęć z sesji ślubnej- pokażę Wam :)
Dominiko i Łukaszu życzę Wam prosto z serca samych wspaniałych chwil.

My dzisiaj szaleliśmy nad jeziorem- dzieci padniętę i uradowane do łez :) wiecie, o własne nogi przewracające się i skrzeczące co chwila o coś innego, a tak na prawdę o nic :) wymęczyłam i jestem zadowolona :) 
.
.

.
... nie mogę z tej "nogi na nogę" ... :)

.
.
.

Spakowałam trochę sznurka nie nastawiając się , że uda się go wyjąć... ale co nie co zaczęłam :)
jasnobłękitny pojemnik powstanie :)


Do zobaczenia :)






 
 

11 komentarzy :

  1. Obie pary młode przepiękne ;) a z lata trzeba jak najbardziej korzystać :) pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna para młoda ! Nie wiem od czego zacząć więc chwalę wszystko :) garnitur, suknia i kok - MEGA !

    Noga na nogę...:):)))) tak to im wychodzi i ja ze swojego dziecia tez sie śmieję i podziwiam po cichu :)

    buźka

    Zoyka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak- po cichu się uśmiechać :) znajomość przypadkowa, a zachowywali się jak starzy kumple :)

      Usuń
  3. Te laleczki są przeurocze, zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne :) Kiedyś mi takie uszyjesz na mój ślub <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne laleczki - piękny prezent,a dbałość o szczegóły na najwyższym poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Para młoda oczywiście cudna. Dzieciaczki urocze, korzystajcie z lata póki czas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Lato i Dzieci to duet najlepszy w całym roku

      Usuń
  7. Para młoda śliczna, dzieci również :-)

    OdpowiedzUsuń