wtorek, 14 stycznia 2014

BĘDĘ SZYĆ!!! 100% tkaniny

:):):):)

DOTARŁA OSTATNIA Z PRZESYŁEK ZAMÓWIONYCH W UBIEGŁYM  TYGODNIU. ROK ZACZĘŁAM OD ZAKUPÓW- i nie są to ciuchy, buty, kolczyki czy kosmetyki:)jak zwykle tkaniny! :)
To ostatnia paczka, która uzupełni moją szafę w firmie i pomoże rozwinąć mi skrzydła ( taką przynajmniej mam nadzieję ) ...
CHYBA NAJBARDZIEJ UCIESZYŁA MOJE OKO!! :) 
KOCHANI TO WŁAŚNIE Z TEGO BĘDZIE SIĘ U MNIE SZYŁO:) 
Tkaniny Reley Blake, wysokiej jakości bawełny, ich gęstość i struktura jest miła w dotyku, miękka i dosyć gruba (bardzo podobne do bawełny Tilda). Kolorystyka i wzornictwo nietuzinkowe... ah- nie mogłam oderwać oczu, głaskałam-głaskałam, aż wreszcie pod rękę wzięłam aparat i zdjęcia zaczęłam im robić jakby ktoś z dalekich krajów przyleciał i nigdy więcej miał się nie pojawić -heheh
Kupiłam też inne, "mniej markowe" bawełny. Przede wszystkim chciałam uzupełnić deficyt na materiały typowo dziecięce... serduszka, domki, rybki, sówki, sarenki, łódeczki, ptaszki, chorągiewki, babeczki, lodziki, nutki, gwiazdki, kwiatki, samochody, rowery, piraci ....
Jest trochę mięty...trochę pepitki:) 







Trochę tiulu i polarek Minky ( miękkość jak z bajki)



...są kwiaty, paski, kropki





...             SZYĆ NIE UMIERAĆ        ...

lecę pod kołderkę.... 

DOBRANOC!!!

oto linki (klikaj) do sklepów w których ja robię zakupy- jestem zadowolona... wszystko sprawnie, szybko i w miłej atmosferze:

1. Tkaninka pl
2. Fabryka Gałganków 
3. MyBeeHouse
4.Drecotton  

może komuś przyda się taka lista sklepów:)


 

9 komentarzy :

  1. Piekne materialy, tez bym chciala takie i tak duzo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednym słowem kolorowy zawrót głowy. Co prawda nie szyję (jeszcze) ale chciałabym mieć je wszystkie :) fantastyczne kolory i wzory. Już mnie ciekawi co z nich powstanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne , boskie poprostu ! Bardzo chętnie przygarnę listę sklepów :) I zgadzam się w 100 % z powiedzeniem Szyć nie umierać ! :D Ja wczoraj po całym dniu pracy usiadłam do maszyny żeby uszyć strój rycerza dla syna na bal przebierańców , zrobiłam to pierwszy raz i o dziwo bardzo przy tym odpoczełam , a jaka była moja satysfakcja widząc gotowy strój na wieszaczku :) Radość tym większa , bo maszynę posiadam od grudnia i dopiero się uczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cuda, widzę kilka podobnych do tych, które czekają grzecznie w mojej szafce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jezu jezu ale cudności, piękne oczu nie można oderwać

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja Ci zazdroszczę!!!!! wspaniałe sterty tkaninowe. Też robię zawsze większe zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne taniny, ja również miałam jedno zmówienie w Fabryce Gałganków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za listę. Już korzystam.
    Pozdrawiam, e.jankowska

    OdpowiedzUsuń
  9. z takich materiałów na pewno powstaną piękne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń