piątek, 13 maja 2016

Uszaki w sukienkach

.
Witam serdecznie

Króliczków u mnie nie ma końca:) 
Wersje dla dziewczynek.











 Królik Lenki♥: prezent na jej 6-te urodziny.





 Króliki w rozmiarze XXL- mają około 90 cm.


 Kochani, jak Wasze balkony?? U mnie jeszcze nic ciekawego. W planie pnące kwiaty, odrobina ulubionych ziół, niezniszczalna pelargonia, nie zabraknie również lawendy- poza tym wszystkim posadzę coś co po prostu wpadnie mi w oko, będzie pasowało na moją "tarasową" przestrzeń i wytrzyma gorączkę słonecznych dni w małych donicach.
Do kogo mogę zajrzeć? Z przyjemnością podejrzę Wasze balkony.

Dwa dni temu przywlokłam fotel- mógł być trochę mniejszy, ale co ja poradzę jak bez niego wyjść ze sklepu nie mogłam:D
Wygodny, stabilny ... szary ♥




SERDECZNIE POZDRAWIAM I
ŻYCZĘ WAM SŁONECZNEGO WEEKENDU !
 







2 komentarze :

  1. Uszaki rewelacyjne! Mam podobnego w swojej kolekcji, wróć-córka ma:) ale nie mają tak wystrzałowej kreacji jak Twoje króliczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale uszyłaś laski :) Są świetne!

    OdpowiedzUsuń