czwartek, 7 kwietnia 2016

Wiosna, ach to ty!

.
Wszystko jest idealnie zaplanowane! Wiosna przychodzi wtedy kiedy człowiek czuje ,że jeszcze chwila, a zimna i szara aura na zewnątrz doprowadzi go do szału. Budząca nas wiosna do życia mobilizuje mnie, uruchamia myśli szalonych marzeń i pomysłów, buduje uśpioną energię do pracy. Chce się od nowa i bardziej:) Myślę sobie, że nawet jak połowę tych szalonych planów nie uda mi się zrealizować do jesieni to i tak będzie lepiej niż jest. Natura tworzy dla nas wspaniałe warunki i mimo iż doba ciągle będzie miała 24h, będzie można więcej z niej wydobyć.
Uwielbiam Wiosnę ♥
Rower czeka, buty do biegania, działka, balkon, a wczoraj postanowiłam odrobinę utrudnić sobie życie i kupiłam dzieciom rolki:) trzymajcie kciuki, bo nie będzie łatwo :D Mój Trzylatek był twardy, ale prawo grawitacji wyjątkowo było dla niego uciążliwe...











Chciałabym również podzielić się z Wami kilkoma szyjątkami- było trochę literek i literrr- zapraszam.
 TOSIA I LENKA

.










Po krótkiej przerwie, zmotywowana, zaczęłam szydełkować. Dywanik nie jest skończony, ale dajcie mi jeszcze dwa dni. 
Co myślicie o połączeniu koloru szarego i miętowego z beżem?  
/ królik również mój /





.



Życzę Wam Kochani mnóstwa pozytywnej energii! Niech Wam się chce wszystkiego tego czego już się odechciało :)
Shekoku

8 komentarzy :

  1. Cudowne nadmorskie kadry :) W takich okolicznościach natury aż chce się żyć!

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dywanik prezentuje się bardzo dobrze...beż tonuje, mięta odświeża, a szary jest uniwersalny - wszędzie pasuje :)
    A litery chętnie bym podebrała...cudne :)
    pzdr i zazdroszczę takiego spaceru...i pzdr z płd Wlkp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie to opisałaś- beż tonuje, mięta odświeża,a szary uwielbiany ;) pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja już od jakiegoś czasu marze o wyjeździe nad morze. Te zdjęcia po prostu są jak miód na moje serce. A rękodzieło cudowne. Przepiękne, pozdrawiam cieplutko , Suzi:)
    W wolnej chwili zapraszam do zobaczenia mojej twórczości - http://merelysusan.shopshood.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie i miłe słowo:) Wierz mi,że ten spacer był dla mnie jak miód :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Och te literki ...co jedna, to ładniejsza...zresztą jak wszystko co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko- miło mi bardzo- dziękuję ;)buziaki

      Usuń