wtorek, 27 stycznia 2015

200 m2- ogrom inspiracji

.
Witam serdecznie

Miałam dzisiaj 5 minut na buszowanie w sieci i natknęłam się na mieszkanie, którego jak Wam nie pokażę to uznam dzień za stracony:) oczywiście takich rzeczy nie znajduje się wpisując w google " buty na obcasie":) ...

Mieszkanie zagospodarowane na przestrzeni starej fabryki w Paryżu, 200 m2 z czego połowa to wielofunkcyjna sala: kuchnia, jadalnia, salon i biuro. 
Wszystko luksusowe i dopracowane w każdym detalu- 200 procent kreatywności i dokładności . Piękne meble i produkty z najwyższej półki, dużo naturalnego drewna, orientalne akcenty wtapiające się idealnie na konkretny skrawek  wnętrza, niestandardowe materiały i ich wysoka jakość.
Zero konkurencji, chociaż według mnie pierwsze skrzypce grają ściany.

Prawdę mówiąc nie jest to mieszkanie w moim "klimacie", nie do końca czułabym się dobrze, ale pomysłowość, kolory,  i przede wszystkim PRODUKT I WYKONANIE  robi na mnie ogromne wrażenie, a wszelkie kontrasty i odważne zestawienia materiałów idealnie się harmonizują.







Podłoga na ścianie.... ściana na podłodze?? coż- wyobrażacie sobie podobne rozwiązanie ze zwykłym panelem podłogowym, laminowanym?? z taką jakością deski można....



Łazienka otulona marmurem, który wróci na dobre w nasze łaski coś czuję :)



 Projekt i zdjęcia biuro projektowe Regis Dho

pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia :)

S.


3 komentarze :

  1. To też nie moje klimaty, ale całość bardzo ładna, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałem się w tym wnętrzu.
    Zapraszam do zapoznania się z ofertą mojej firmy zajmującej się sprzątaniem różnego rodzaju pomieszczeń.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, że w mieszkaniu postawiono na czerń, której raczej się unia w aranżacjach. Poza tym, to wnętrza mają wszystkiego po trochu, przez co każdy, o różnym guście, może się swobodnie w nich poczuć.

    OdpowiedzUsuń