sobota, 9 listopada 2013

ŚLIMAKI- beże, kwiatki i inne

Hej :)
Sobota!! długi to może za dużo powiedziane- ale dłuższy weekend, :)
 będzie tort z okazji 3 urodzin naszej Marcelinki :) troszku gości i trochę smakołyków:)
Śpieszno mi , bo muszę jeszcze zdążyć ogarnąć co nie co, dlatego wrzucam szybciutko zapowiedziane ślimaki- beżowe, kwiatuszkowe, groszkowe i paseczkowe w kolorach czerwieni,  jest jeden niebieski i fioletowy :)
To śmieszne, ale to nie są wszystkie , które uszyłam, bo w worku z pracami pt. "dokończyć", mam jeszcze 4 bardzo ładne ślimaczki. Muszę im doszyć koronkę i zrobić kwiatuszki na muszelkę. 
Myślę, że i tak jest z czego wybierać prawda?? :)
cena za ślimaczka to 38 zł+ wysyłka.Gdyby ktoś chciał proszę o kontakt mailowy;)

13

niedostępny

niedostępny

16 niedostępny

17

18 niedostępny

19 niedostępny

20

21 niedostępny

22


Cena za ślimaczka to 40zł + wysyłka
 Zdjęcie niżej to moja mała zapowiedź tego co przyprawiło mnie o ból palca i jego opuchnięcie- dwie godziny mocowania czupryny!! :)


Anielica w wariackiej fryzurce za jakiś czas ;)

Życzę Wam miłego weekendu!!! pewnie będzie zimno- ale życzę Wam, aby niebo było błękitne i słoneczne ;)

shekoku

5 komentarzy :

  1. Fenomenalne te ślimaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Inwazja takich ślimaków to sama przyjemność, mogłyby zagościć w niejednym ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czupryna ekstra, juz nie mogę się doczekać końcowego efektu
    Ślimaki...pasiaki mnie urzekły

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze życzenia dla córeczki, a ślimaki urocze :-)

    OdpowiedzUsuń