wtorek, 2 grudnia 2014

ABECADŁO....spadło

.
Hej ♥

Dzisiaj trochę "podukam" takimi oto literkami- mnóstwo zdjęć niżej:) .... bardziej treściwy w słowa post następnym razem Kochani -wybaczcie...ale coś mi ten grudzień nie wchodzi... ciągle nie mogę z niczym zdążyć...jak już zdążam wymyślam coś nowego i tak w kółko:) ciągle się śpieszę... wciąż zaczynam coś co nie pozwala bezczynnie mi siedzieć- bo dla mnie nie ma nic bardziej mobilizującego jak treść niedokończonej roboty:) i generalnie to ja chyba tak lubię ... 

Literek produkcja trwa:
/ literki-podusie mają około 32 cm i 11 cm grubości/
/ małe literki mają około 20 cm/






























 mała literka:



Spójrzcie jakie trafiło mi się zamówienie:) mała zapowiedź;)



...to uciekam... wrrrrrrrrrrrrrr.....
szyć  nie umierać :) 


PS. Kochani ♥ - dziękuję za komentarze pod ostatnim postem:) bardzo jest mi miło jak zostawiacie po sobie kilka słów ;)
 
S.


12 komentarzy :

  1. co to? mega krolik? czy mega skrzat?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ty jesteś zdolna i pracowita:))) Prawdziwe cudeńka wychodzą spod Twoich rąk:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko- a Ty zawsze tak miło mi piszesz :) pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Cudnie tu u Ciebie fajnie, że wzięłaś udział w konkursie bo dzięki temu trafiłam na Twój blog i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi Ciebie gościć....mam cichą nadzieję, że konkurs wygram :)

      Usuń
  4. Są przepiękne! Zawsze chciałam szyć, ale jakoś brakuje czasu, żeby usiąść do maszyny. Za to Twoje dzieła powalają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) musisz postawić maszynę na stole.... niech sobie stoi :) a zobaczysz ,że i czas się znajdzie :)
      dziękuję za słówko:) pozdrawiam

      Usuń
  5. wowo sporo się napracowałaś :):) super "alfabecik" :):)
    Widzę,że "grubsze" zamówienie było :):)
    Zapraszma do siebie na Candy- filcowy misiak szuka nowego domku :) http://anett-art.blogspot.com/2014/12/candy-mis-stefan-zaprasza.html
    Pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te podusie - idealne dekoracje na kanapę lub łóżko :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń